Visitor

Click Nuffnang or Advertlets Make Money

CLICK MAKE MONEY

Ahad

Daphne Iking Sedang Bercinta Dengan Jejaka Melayu?

Daphne Iking bersama Azmi (Berbaju putih)
Dengar cerita, di sebalik kekusutan Daphne Iking dengan kes mahkamah antara dia & bekas suami, aktres cantik ini dikatakan sedang bercinta bersama seorang jejaka Melayu yang berjawatan tinggi.
Sumber kami ada mengatakan, jejaka yang kononnya digosipkan bersama Daphne Iking bernama Azmi, seorang yang berjawatan tinggi dalam Redberry Group. Dikatakan, Azmi kerap dilihat membawa Daphne Iking ke mana-mana majlis yang melibatkan kemunculan mereka berdua.
Bukan itu sahaja, Daphne Iking kerap menghantar twitpic bersama Azmi, namun tidak ramai yang tahu bahawa Azmi itu adalah cinta hatinya yang terbaru.
Dalam cerita terbaru pula, sumber kami mengatakan bahawa Daphne Iking sudah pun memeluk Islam. Antara hint penting, ketika berlangsungnya Anugerah Seri Angkasa, Daphne Iking ada menyebut perkataan ‘Masyallah’. Kami tidak pasti sama ada ia kebetulan, atau disengajakan. Namun, andai betul Daphne Iking sudah memeluk Islam, kami doakan yang terbaik buat dia.
Semuanya masih dalam persoalan, kita nantikan sahaja kenyataan daripada Daphne Iking berkenaan khabar angin ini. Enjoice!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan