Visitor

Click Nuffnang or Advertlets Make Money

CLICK MAKE MONEY

Ahad

KONSERT SHOWCASE MENTOR 5 AHAD DI SHAH ALAM

Tunjuk ajarku … SIFU! Segala teka-teki dan persoalan bakal terjawab pada malam Ahad nanti! Pastikan anda bersama kesemua Mentor musim ke-5, Datuk Sharifah Aini, Afdlin Shauki, Noh (Hujan), Rahim Maarof, Edry Abd Halim dan Erra Fazira sewaktu mereka memperkenalkan protégé masing-masing iaitu Salma, Ayish, Iqa, Ratnah, Shiha dan Aiman kepada semua penonton dan peminat muzik tanahair!
Pastinya anda telah menyaksikan pelbagai kisah, aksi, dugaan dan penemuan menarik yang telah dirakamkan sepanjang sesi ujibakat yang telah berlangsung baru-baru ini. Kini, saksikan pula bakat dan potensi kesemua enam anak muda terpilih yang telah berjaya menambat hati Mentor masing-masing. Mampukah mereka menyaingi kehebatan Black, Mohd, Fiq dan Pija dan seterusnya menggegarkan pentas Mentor 5 kali ini?!
Kami juga akan bersama-sama anda pada malam hujung minggu ini untuk menyaksikan persembahan pertama protege yang terpilih bersama mentor masing-masing sebelum dibahagikan kepada Kumpulan A atau B. Tarikh & tempat selepas ini.
Hari/Tarikh : Ahad, 6 Mac 2011
Waktu : 8.00mlm (Konsert LIVE bermula 9.00 mlm)
Tempat : Auditorium MBSA, Shah Alam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan