Visitor

Click Nuffnang or Advertlets Make Money

CLICK MAKE MONEY

Isnin

Who The Hell Is Miera Liyana?

Aku kena tengok tv banyak sikit. Seriously. Aku tak kenal Miera Liyana tapi mungkin lepas ni, kalau orang tanya aku, aku akan jawab macam ni:
“Der, lu kenal tak Miera Liyana?”
“Saper der? Minah yang tunjuk b**bs side view tu eh?”
Ini gambarnya, sila click kanan mouse anda dan PILIH save image as.
Aku suka gambar ni. Sebagai lelaki siuman, aku sangat suka.
Sehingga malam tadi, aku tak tahu pun kisah budak ni, but when wifey told me to read ohbulan.com; dengan pantas kilat aku bukak blackberry aku yang selalu hang dan tengok gambar kat blog ohbulan. The only word, fuhh budak ni. Hebat.
Tapi muka dia ada iras Nasha Aziz sikit kan. Aku suka Nasha Aziz.
Sambil aku google something on the net, aku terjumpa satu lagi kisah Miera Liyana ni dan dia dah mintak maaf pasal berpakaian nampak lebih separuh sisi buah dadanya.
Ini permohonan maaf dia:
Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi. Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang. Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama.
Aku kesian. Kesian sebab tentu rumah dia tak ada cermin.Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. Tentu dia tak sangka kan. Nak pakai baju kena bersangka eh? Bukan ke kita tak perasan buah dada kita dah terjulur kat tepi tu? Aku tak tahu sebab buah dada aku tak terjulur atau terjojol macam tu. Takkan ‘tak sangka’ ngilu bila kena aircon? Bukan kita kira apa pandangan masyarakat pada kita? Bukan kita pikir kita ni syok sendiri ke?
Setahu akulah, orang perempuan, pantang dipisahkan dengan cermin. Adjust apa pun mesti kena ada cermin. Kalau tak ada cermin, mesti rasa macam nak kiamat. Sebab tulah dalam kereta ada cermin di bahagian passenger. Macam kereta aku, bila selak sunshade sebelah passenger, siap ada lampu. Gerek tak?
Siapa yang ajar dia jawab macam tu pada press?
Seriously, aku suka dunia hiburan. Selalu aku baca statement statement idiotic yang menampakkan tahap akal kita. Ini ke kononnya nak jadik contoh pada masyarakat? Ini ke yang nak dijulang julang? Ini ke yang nak dipuja macam nak rak tu?
Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik sebab pakaian ini terdedah di belakang. Hahaha, siapalah ajar dia jawab macam ni. And someone will say, ohh takpelah, dia bebudak lagi, tak tahu nak jawab soalan press. Good. Very good.
Satu janji yang Miera lupa ialah:
“Saya janji saya akan beli cermin kat rumah.”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan